Royal Academy of Music, London - Reisverslagen van Marjolein Vermeeren - WaarBenJij.nu Royal Academy of Music, London - Reisverslagen van Marjolein Vermeeren - WaarBenJij.nu

Royal Academy of Music, London

Van September 2013 tot en met Juli 2015 zal ik gaan studeren aan de Royal Academy of Music in Londen. Nadat ik mijn bachelor (fluit en HaFa-directie) in Tilburg heb afgerond mag ik daar verder studeren voor de master opleiding: Master of Arts in Performance (Flute). Ik vind het fantastisch dat ik nu de kans heb om in Londen te gaan studeren aan een van de beste conservatoria in Europa, dat is een droom die nu zal uitkomen! Het zal vast en zeker een avontuur worden om te studeren in Londen, via deze pagina kan ik jullie op de hoogte houden van deze avonturen de komende twee jaar.

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2015

Crossing the finish line

21 Mei 2015

The Final Countdown!!

09 Maart 2015

Een aantal nieuwe records!

04 Oktober 2014

Een middag les bij mijn nieuwe fluitdocent

16 Juni 2014

Bijna zomervakantie...!
Marjolein

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 55479

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 04 Juli 2015

Royal Academy of Music, London

19 Februari 2018 - 30 November -0001

Göteborgs Symfoniker

Landen bezocht: